AUTEL ARIZA TESPİT CİHAZI İLE FEEDBACK( GERİ BİLDİRİM ) GÖNDERME

Gösterim: 271

 

Öncelikle , Autel arıza tespit cihazının geri bildirim, Feedback gönderme ekranı sayesinde iletişim kuramadığınız araçlarla iletişim kurabilir, yapmak istediğiniz işlemi cihaz menüsüne ekletebilirsiniz.

Autel kullanıcıları herhangi bir problem ile karşılaştıklarında aşağıdaki gibi firmaya bildirim gönderebilirler. Bu sayede gerekli altyapı sağlandıktan sonra cihaz içerisine gelen güncelleme ile aynı işlemi yapmamıza olanak sağlamaktadır.

-önce ekranda araç listesi menüsü çıkıyor bağlanmak ve işlem yapmak istediğimiz aracı seçiyoruz.

- otomatik ve manuel seçim olarak seçenek bulunmakta otomatiği seçiyoruz aracımızın şase (VIN) numarasını tanımlıyor ama giriş yapamıyorsa

-tamam butonunu tıklayıp , bekliyoruz… çözülmediğinde,

-sağ üst kösede bulunan butona tıklıyoruz, önümüze feedback konu başlıkları gelmekte oradan konu başlığı  üzerinden işleme başlıyoruz

- seçimimizi yaptıktan sonra, önümüze ir ekran geliyor buraya işlemi yaparken yaşadığımız sıkıntıyı net bir şekilde yazıp iletişim bilgilerimizi ve istenilen araç bilgilerini giriyoruz.

-bu bilgileri ne kadar net acık ve doğru detaylı yazarsak dönüş bize daha hızlı ve doğru olacaktır.

-gerekli bilgileri girdikten sonra tekrar sağ üst kösedeki butona tıklıyoruz ve artık feedback gönderme işlemimiz tamamlanmış olmaktadır

- daha sonra bu işlemin sonucu takip etmek için ana menüden bilgi yöneticisi bölümüne girip ,burdanda veri günlüğüne girip , gönderdiğimiz feedback ile alakalı iletişime geçebilir işlemi  takip edebilirsiniz.

Autel firması arıza tespit cihazları konusunda müşterilerin odak noktalarına hassasiyet göstermekte ve bu konuda önemli çalışmalar yapmaktadır.