Şartlar ve Koşullar

Müşteri Memnuniyeti

Tarafımıza ulaştırılan öneri ve isteklerin yanı sıra şikayetlerde aynı özende incelenerek çözülmeye çalışılmaktadır. Bu süreçte yapılan işlemler aynı şekilde müşteriye de aktarılarak bilgi verilecektir. Müşteri öneri, istek veya şikayeti ile alakalı olarak her zaman bilgi alma hakkına sahiptir.

Ödeme

Arıza tespit cihazları üzerinde satış yapana sitemiz üzerinden güvenilir online ödeme veya Havale/EFT seçeneğini kullanabilirsiniz. Kapıda ödeme şeklinde bir hizmetimiz bulunmuyor.

Ürün Teslimatı ve Kargo 

Siparişleriniz mesai saatleri içerisinde aynı gün kargoya hazırlanmaya çalışılmaktadır. Arıza tespit cihazı satışında sorun yaşamamanız için önceliğimiz test yapılmış ürün gönderimi olmaktadır. Tatil süreçlerinde verilen siparişler ilk aktif mesai saatleri içerisinde gönderilmekte.

Gönderim öncesinde ilgili çalışan tarafından tüm testler yapıp yollamakta. Ürünler anlaşmalı kargomuz tarafından gönderilmektedir. Kargo ücreti ödemesi sepetteki ürün durumuna göre değişmekte. Son ödeme işlemi sırasında müşteri bu konuda hakkında bilgi alabilir. Kargolar görevli çalışan tarafından test edilerek zarar gelmeyecek şekilde özenle hazırlanıp gönderiliyor.

Paketi kargo firmasından teslim alırken kontrol etmeyi unutmamalısınız. Zarar görmüş ürünler hakkında kargo görevlisi ile birlikte mutlaka zabıt tutulması gerekli. Kargo görevlisine belirtilmeyip işlem yapılmayan durumlar yardımcı olunması mümkün değildir.

Arıza tespit cihazı ve diğer alışverişini yaptığınız ürünlerinizi takip numarası ile nerede diyerek kontrol ederek ne zaman geleceği hakkında bilgi alma şansınız bulunuyor.

Paketler müşteri özellikle bir kargo firması belirtmediği takdirde direkt olarak tarafımızdan anlaşmalı olan kargo firması ile yollanmaktadır. Anlaşmalı kendi kargo firmamız ile göndermemiz halinde ödemeniz gereken kargo ücretleri en düşük fiyattan çıkmakta.

Garanti ve Teknik Servis

Ürünlerimiz üretici firma tarafından 1 yıl garantilidir. Uzak bağlantı ile sağlanan desteği yanı sıra direkt olarak kendi teknik servis departmanımız tarafından da hizmet verilmekte. Garanti şartları dışarısında yer alan durumlarda da teknik servis elemanlarımız en kısa sürede sorununuzu çözümleyerek size yardımcı olacaktır. Yaşanan sorunlarda önceliğimiz müşteri memnuniyeti ve zaman tasarrufu olduğundan uzaktan bağlantı mümkünse uzaktan bağlantı sağlanarak yardımcı olunmaya çalışmaktadır.

İade ve Değişim Şartları

Satın alınan arıza tespit cihazları ve diğer ürünlerimiz için 7 gün içerisinde iade etme ve değişim yapma hakkınız bulunmaktadır. İade ve değişim durumlarda ürünlerin hiçbir deformasyona uğramamış olmaması gerekmektedir. Deformasyona uğramış ürünler iade ve değişim kapsamına girmemekte. İade, değişim ve teknik servis amaçlı gönderilen tüm ürünler gerekli kurallar gereği mutlaka alıcı tarafından ödenerek gönderilmesi gereklidir. Kargo ücreti ödenmeden gönderilen teslimatlar direkt iade olarak teslim alınmamaktadır.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Siparişi verilen ürünler ile alakalı müşteri aşağıdaki linkte yer alan mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılmaktadır.

Sözleşme için tıklayınız.