NİTRO MEKATRONİKTE SATIŞ SONRASI DESTEK
Thursday, January 14, 2021

NİTRO MEKATRONİKTE SATIŞ SONRASI DESTEK

Nitro Mekatronik otomotiv dünyasına uzanan yolunu piyasada gözlemlediği ihtiyaçlar doğrultusunda şekillendirmiştir. 2009 yılından beri profesyonel ekibi ile sektöre doğrudan hizmet vermektedir. Nitro Mekatronik hızlı bir şekilde büyüyerek gelişimini sürdürüyor. Nitro bu büyümesinin temel nedeni olarak piyasaya sunduğu hizmetin pozitif dönüşümlerini sürekli olarak geri almasına borçludur.
Firmamız araştırmalarımız sonucu sektördeki büyük bir sorun olan satış sonrası destek konusuna son derece önem vermektedir. Bu durum müşterilerimizden gelen geri dönüşümlerin sonucu olarak bizler için çok daha büyük önem taşımaktadır. Halk ağzıyla satışı bitir iş bitsin mantığı kesinlikle firmamızın kapısından içeri girmemektedir. Bu konuda vicdanımız ve gönlümüz oldukça rahattır. Satış sonrası gerek teknik ekibimiz gerek satış ekibimiz müşterilerimiz ile ilgilenmektedir. Bunların neticesinde birçok güzel dostluklar edinme fırsatı bulduk. Önce müşterilerimiz arasında olup ardından Nitro Mekatronik ailesine katılan birçok dostumuz bulunmaktadır.

Satış öncesinde ve sonrasında müşterilere nasıl destek olunur ?
Bu konuda önemli olan konu satış öncesi donanımlı destek ekibinin size doğru ve anlaşılır şekilde bilgiler aktarmasıdır. Anlık ve sorulan sorular karşısında doğru yanıtların verilmesi önemlidir. Yalnızca bilgi almak isteyen kişilere bile ideal pazarlama ve satış yapılabilmektedir.
Satış ekibinin tüm ürünler hakkında bilgi birikimine sahip olması önemlidir.
Verilen hizmet seçenekleri eksiksiz değerlendirme doğrudan çözüm odaklı ve sorunları çözme becerisine sahip kişiler satış öncesinde önemli noktadadır. Doğru şekilde bilgilendirme ve tanıtım satılan ürünlerin geri iade edilmesini de önler. Hem satıcı hem alıcı bu durumdan memnun olur ve bu durum süreklilik kazandırır.

Satış öncesinde yeterli destek olunup bilgi akışı sağlandıktan sonra satış sonrasında müşteri memnuniyetinin de ayrı bi yeri vardır. Satış sonrası destek, satışı gerçekleşen ürünün geri dönüşüyle ilgilidir. Doğru ürün, doğru anlatım, doğru bilgi akışı satışı yapılan ürünlerin geri dönüşleri güzel ve keyifli hal alır.
Ürün kullanımı iadesi veya değişim istekleri de satış sonrası destek sisteminin görevidir. Bu durumda da satış öncesi temsilcilerde olduğu gibi satış sonrası personelleri yeterli bilgi ve donanıma sahiptirler.

Leave your comment
Contact
x
Ask for call
Live chat