AUTEL ARIZA TESPİT CİHAZLARI İLE DATALOG & FEEDBACK Gönderme İşlemi Nasıl Yapılır?
11 Mart 2020 Çarşamba

AUTEL ARIZA TESPİT CİHAZLARI İLE DATALOG & FEEDBACK Gönderme İşlemi Nasıl Yapılır?

AUTEL ARIZA TESPİT CİHAZLARI İLE DATALOG & FEEDBACK Gönderme İşlemi Nasıl Yapılır?

Arıza tespit cihazları konusunda kendini ispat etmiş Autel markası her daim kullanıcılarının yanında olmuştur.

Yalnızca satış değil satış sonrası da destek alabileceğiniz ve sorunlarınızı çözebileceğiniz bir firmadır.

Autel arıza tespit cihazları ile datalog ve feedback gönderme sayesinde müşteriler yarım kalmış işlerini profesyonel ekipler tarafından yardım alarak çözmektedir.



Kullanıcıların veri kaydı (datalog), MaxiSys tabletlerini kullanırken karşılaştıkları bir yazılım sorununu çözmeleri için en etkili yöntemdir.

İşlemlerinizi  yeni sürecin bir parçası olarak daha da kolaylaştıracak şekilde geliştirildi.

Kullandığınız tablet her oturumu ve son 20 girişi kaydeder.

Aracınıza bağlandığınızda kullanıcı teknik bir hatayla karşılaşırsa teknik veri günlüğü simgesine dokunarak kaydedebilir veya bu sorunu yükleyebilir.

Kullanıcının karşılaştığı soruna karşılık gelen bir hata türünü seçmesine veya daha fazla hata ayrıntısına girmesine izin veren bir iletişim penceresi ekranıdır.

Kullanıcı, data günlüğünü kayıt edebilir veya yükleyebilir.

Mühendislerimiz oturumu doğrulanmış ve datalog ile hatayı yükleyen kullanıcıya yazılım düzeltme ekini gözden geçireceğini söyler.

Bu düzeltme eki  bir sonraki kullanılabilir güncellemede etkin abonelikleri olan tüm kullanıcılar tarafından da kullanılabilir.

Bu Datalog işlemi yalnızca bir kullanıcıya değil tüm Autel kullanıcılarına fayda sağlayacak bir durumdur.
Kaydetmeden veya yüklemeden önce oturumdan çıktıysanız, veri yöneticisinin geçmiş sekmesi altındaki oturumunu bulun ve oturuma dokunarak kaydedin veya yükleyin. 

Kaydedilen ancak yüklenmeyen oturum geri bildirim sekmesi altında saklanır ve yüklenen oturumlar geri bildirim altında kaydedilir.

Mühendis destek ekibi, belirtilen hataya cevap verdikten sonra (feedback) bir bildirim simgesi veri yöneticisi uygulamasının tepesinde yer alacaktır.

Feedback işlemi ile kullanıcılar bu simgeye dokunarak sordukları soru veya problemlerin cevabını bu kısımdan kolaylıkla görebileceklerdir.
Bu prosedür ile ilgili herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa lütfen destek ekibi ile iletişime geçin.

Autel Arıza Tespit Cihazları İle Datalog & Feedback Gönderme İşlemi bu şekilde yapılmaktadır ve Autel, profesyonel ekibi ile kullanıcılarına sonsuz değer vererek karşılaştıkları her durum ve problemi çözmek için her zaman çalışmalarını kesintisiz sürdürmekteler.
 
Benzer Ürünleri İncelemek İçin Tıklayınız

Yorumunuzu bırakın